11 aug 2010

Campers te huur bij CamperToday







CamperToday verhuurt een Volkswagen type T3 en 2 type T4 campers. Wij onderscheiden ons bij het type T4 door de goede tdi-motoren en een modern interieur met gaskookplaat i.p.v. de eerste generatie campers met spiritusbranders. → Boek alvast een van onze VW campers voor het najaar! Er is nog volop beschikbaarheid in september en oktober! Kijk bij beschikbaarheid wanneer je met één van de campers op pad kunt. Hou je net als wij van kamperen en vrijheid, dan zijn deze campers zeker iets voor jou. In alle vrijheid rondtrekken met het gezin of lekker met z'n tweetjes. Van alle gemakken voorzien terwijl je in je favoriete land vertoeft. Na die mooie wandeling gezellig picknicken bij je camper in de vrije natuur. Lekker buiten of hartje stad, de campers zijn overal op hun plaats mede door het compacte formaat. Wij bieden je een betaalbare en betrouwbare camper voor een zorgeloze vakantie, dus huur bij CamperToday.

2 opmerkingen:

Erik zei

Hallo,
bedankt voor het plaatsen Nico. Wij hebben jammer genoeg nog geen luchtgekoelde vw's in de verhuur, maar willen dat in de toekomst wel gaan doen.
De T2 (en de T1 natuurlijk) is voor ons de echte oer-camper. Maar we snappen ook dat niet iedereen met een klassieker op pad wil en daarom focussen we met de verhuur op de nieuwere vw's.
met vriendelijke groet,
Erik

Unknown zei

Hoi Nico.

Ik heb mijn busje (luchtgekoeld, jawel) deze winter buiten laten staan... niet slim. En nu ben ik op zoek naar iemand die het leuk vindt om de carroserie op te knappen. Je hebt een boel links op je site staan.. misschien kun jij me verder helpen. Ik zoch naar je email, maar die kan ik niet vinden... Ik hoop iets van je te mogen horen! Dank alvast!


groet,
Caroline
Mail naar: caroline.marike@gmail.com

Volgers